Ми дотримуємось найвищих стандартів поведінки та діємо відповідно до закону, наших внутрішніх правил (політик та правил) та визнаних стандартів у сфері співробітництва в галузі управління та розвитку.
Етична поведінка у всіх сферах діяльності Фонду є надзвичайно важливою для нас, відтак ми закликаємо усіх охочих ділитися будь-якими коментарями та відгуками щодо нашої діяльності.
Згідно Політики повідомлення про неправомірні дії і розгляд скарг у Представництві Фонду міжнародної солідарності в Україні, є 2 способи повідомити про скаргу:
Відкрите повідомлення про проблему
Якщо Ви помітили ознаки будь-якої підозрілої діяльності або ситуацію, яка може вказувати на порушення або неетичні практики, або інші неправомірні дії, Ви можете безпосередньо зв’язатися з Фондом листом, електронною поштою або телефоном з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 16:00.
Повна назва організації: Solidarity Fund PL (Fundacja Solidarności Międzynarodowej).
Адреса: ul. Mysłowicka 4, 01-612 Warsaw
e-mail: sekretariat@solidarityfund.pl
тел.: +48 222 90 66 22,
моб.: +48 797 904 506
Анонімна скарга
Якщо з міркувань безпеки чи інших причин Ви не бажаєте розкривати свою особу, Ви можете анонімно звернутися до незалежного Речника у справах повідомлення про неправомірні дії, який не є працевлаштованим працівником Представництва, та який — на підставі меморандуму з Представництвом — відповідає за прийом, попереднє сортування і передачу інформації про порушення у Представництві Фонд міжнародної солідарності в Україні.
Речник у справах повідомлення про неправомірні дії та Фонд захищають вашу анонімність, якщо:
- Ви надаєте інформацію з добрими намірами;
- Ви впевнені у правдивості повідомленої інформації;
- Ви не повідомляєте неправдиву інформацію;
- Ви не очікуєте особистої або матеріальної вигоди.
Про які порушення слід повідомити Речника у справах повідомлення про неправомірні дії:
- Відмивання грошей чи фінансування тероризму;
- Корупція, “кумівство” та інші подібні дії;
- Крадіжки чи інші подібні дії, які шкодять державним установам, Фонду або його Партнерам і Підрядникам;
- Інші порушення, пов’язані з укладанням контрактів або грантів, гуманітарною допомогою чи процесом найму;
- Навмисне приховування або неповідомлення інформації щодо вищезазначених порушень.
Речник у справах повідомлення про неправомірні дії має право не приймати Вашу скаргу, якщо вона стосується:
- Порушення умов праці;
- Дискримінації, знущань, сексуальних домагань або залякування;
- Нещасних випадків на робочому місці;
- Безпеки даних та інформаційних мереж;
- Інцидентів та порушення, пов’язаних з персональними даними;
- Апеляцій щодо процедур закупівель або грантів.
Для вищезгаданих ситуацій існують окремі процедури, зокрема у сфері протидії дискримінації, знущанням, сексуальним домаганням або залякуванням. Щодо умов праці застосовуються положення Трудового кодексу та положення про працю та заробітну плату.
Окремі правила застосовуються у разі порушення безпеки даних. Порушення даних можуть бути повідомлені співробітнику із захисту даних у FSM за адресою: iod@solidarityfund.pl. Інформація про закупівлі та гранти доступна на нашому сайті.
У виняткових ситуаціях, якщо у Вас не бажаєте розкривати Вашу особу, Ви можете повідомити Речника у справах повідомлення про неправомірні дії, безпосередньо пов’язані з проблемами, які розглядаються виключно ним.
Як можна надіслати звернення або скаргу до Речника у справах повідомлення про неправомірні дії:
Речник приймає звернення на електронну скриньку: fsm-whistleblowing@ms-kancelaria.pl
Які подальші кроки буде здійснено після отримання Вашого звернення Речником у справах повідомлення про неправомірні дії:
- Речник має 10 днів, аби провести початкове розслідування, та перевірити, чи є ваше звернення обгрунтованим. У випадку, якщо Речник вважає, що справа повинна бути розслідувана, він повідомляє про це Фонд, захищаючи Вашу анонімність. Якщо ж Речник приймає рішення, що звернення не є обгрунтованим чи правдивим, він повідомить Вас та Фонд, а також припинить розгляд скарги;
- На підставі інформації, наданої Речником, Фонд проводить розслідування та надає внутрішній звіт по даному зверненню. Звіт має містити висновки та рекомендації щодо подальших дій;
- Фонд також може розслідувати ситуацію, яку Речник вважає недостовірною;
- Рішення про рекомендовані дії приймаються Президентом Фонду, якщо звернення стосується Президента Фонду – рішення про рекомендовані дії приймаються Радою Фонду. Президент або Рада Фонду згодом повідомляють про вжиті заходи Речникові у справах повідомлення про неправомірні дії;
- Також Речник може, з власної ініціативи, повідомити правоохоронні органи, про скоєння злочину, який було виявлено в рамках розгляду даного звернення.