Ми дотримуємось найвищих стандартів поведінки та діємо відповідно до закону, наших внутрішніх правил (політик та правил) та визнаних стандартів у сфері співробітництва в галузі управління та розвитку.

Етична поведінка у всіх сферах діяльності Фонду є надзвичайно важливою для нас, відтак ми закликаємо усіх охочих ділитися будь-якими коментарями та відгуками щодо нашої діяльності.

Згідно Політики повідомлення про неправомірні дії і розгляд скарг у Представництві Фонду міжнародної солідарності в Україні, є 2 способи повідомити про скаргу:

Відкрите повідомлення про проблему

Якщо Ви помітили ознаки будь-якої підозрілої діяльності або ситуацію, яка може вказувати на порушення або неетичні практики, або інші неправомірні дії, Ви можете безпосередньо зв’язатися з Фондом листом, електронною поштою або телефоном з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 16:00.

Повна назва організації: Solidarity Fund PL (Fundacja Solidarności Międzynarodowej). 

Адреса: ul. Mysłowicka 4, 01-612 Warsaw 

e-mail: sekretariat@solidarityfund.pl 

тел.: +48 222 90 66 22,  

моб.: +48 797 904 506

Анонімна скарга

Якщо з міркувань безпеки чи інших причин Ви не бажаєте розкривати свою особу, Ви можете анонімно звернутися до незалежного Речника у справах повідомлення про неправомірні дії, який не є працевлаштованим працівником Представництва, та який — на підставі меморандуму з Представництвом — відповідає за прийом, попереднє сортування і передачу інформації про порушення у Представництві Фонд міжнародної солідарності в Україні.

Речник у справах повідомлення про неправомірні дії та Фонд захищають вашу анонімність, якщо:

  • Ви надаєте інформацію з добрими намірами;
  • Ви впевнені у правдивості повідомленої інформації;
  • Ви не повідомляєте неправдиву інформацію;
  • Ви не очікуєте особистої або матеріальної вигоди.

Про які порушення слід повідомити Речника у справах повідомлення про неправомірні дії:

  • Відмивання грошей чи фінансування тероризму;
  • Корупція, “кумівство” та інші подібні дії;
  • Крадіжки чи інші подібні дії, які шкодять державним установам, Фонду або його Партнерам і Підрядникам;
  • Інші порушення, пов’язані з укладанням контрактів або грантів, гуманітарною допомогою чи процесом найму;
  • Навмисне приховування або неповідомлення інформації щодо вищезазначених порушень.

Речник у справах повідомлення про неправомірні дії має право не приймати Вашу скаргу, якщо вона стосується:

  • Порушення умов праці; 
  • Дискримінації, знущань, сексуальних домагань або залякування;
  • Нещасних випадків на робочому місці;
  • Безпеки даних та інформаційних мереж;
  • Інцидентів та порушення, пов’язаних з персональними даними;
  • Апеляцій щодо процедур закупівель або грантів.

Для вищезгаданих ситуацій існують окремі процедури, зокрема у сфері протидії дискримінації, знущанням, сексуальним домаганням або залякуванням. Щодо умов праці застосовуються положення Трудового кодексу та положення про працю та заробітну плату.

Окремі правила застосовуються у разі порушення безпеки даних. Порушення даних можуть бути повідомлені співробітнику із захисту даних у FSM за адресою: iod@solidarityfund.pl. Інформація про закупівлі та гранти доступна на нашому сайті.

У виняткових ситуаціях, якщо у Вас не бажаєте розкривати Вашу особу, Ви можете повідомити Речника у справах повідомлення про неправомірні дії, безпосередньо пов’язані з проблемами, які розглядаються виключно ним.

Як можна надіслати звернення або скаргу до Речника у справах повідомлення про неправомірні дії:
Речник приймає звернення на електронну скриньку: fsm-whistleblowing@ms-kancelaria.pl  

Які подальші кроки буде здійснено після отримання Вашого звернення Речником у справах повідомлення про неправомірні дії

  • Речник має 10 днів, аби провести початкове розслідування, та перевірити, чи є ваше звернення обгрунтованим. У випадку, якщо Речник вважає, що справа повинна бути розслідувана, він повідомляє про це Фонд, захищаючи Вашу анонімність. Якщо ж Речник приймає рішення, що звернення не є обгрунтованим чи правдивим, він повідомить Вас та Фонд, а також припинить розгляд скарги;
  • На підставі інформації, наданої Речником, Фонд проводить розслідування та надає внутрішній звіт по даному зверненню. Звіт має містити висновки та рекомендації щодо подальших дій;
  • Фонд також може розслідувати ситуацію, яку Речник вважає недостовірною;
  • Рішення про рекомендовані дії приймаються Президентом Фонду, якщо звернення стосується Президента Фонду – рішення про рекомендовані дії приймаються Радою Фонду. Президент або Рада Фонду згодом повідомляють про вжиті заходи Речникові  у справах повідомлення про неправомірні дії;
  •  Також Речник може, з власної ініціативи, повідомити правоохоронні органи, про скоєння злочину, який було виявлено в рамках розгляду даного звернення.