Побудова бренду та застосування комунікаційних інструментів є важливими елементами розвитку ДПК та розширення їх можливостей щодо залучення коштів, збільшення впізнаваності та рекрутингу нових вогнеборців. Саме про це розповіли наші експерти наприкінці червня в рамках вебінару “Промоційний супровід розвитку та активізація населення для підтримки пожежного руху”.
Зокрема, експертка проєкту “Вогнеборці. Зміцнення спроможності українських громад шляхом розвитку добровільних пожежних команд” Агнєшка Пясецька презентувала практики інформування про діяльність ДПК. Під час свого виступу пані Агнєшка наголосила, що просування бренду ДПК несе важливу місію – побудову позитивного іміджу, диверсифікацію джерел фінансування ДПК та розбудову міжмуніципальних зв’язків.
А відтак, експертка навела численні приклади залучення партнерів з огляду на досвід польських колег. Аби всі охочі могли ознайомитися з презентацією експертки, ми додали її до розділу “Аналітика” на сайті Вогнеборці.
Оскільки теми побудови бренду ДПК та комунікації тісно взаємопов’язані, пропонуємо також ознайомитися з виступом спеціалістки з комунікацій Фонду міжнародної солідарності Тетяни Музиченко про можливості комунікаційних інструментів для розвитку ДПК та як їх використовувати, аби “достукатися” до цільової аудиторії.
Проєкт Фонду міжнародної солідарності (FSM) «Вогнеборці. Зміцнення спроможності українських громад шляхом створення добровільних пожежних команд» реалізується за фінансової підтримки Програми польської співпраці у сфері розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща, а також Офісу Координатора програм допомоги США в Європі та Євразії Державного департаменту США.
Більше інформації Ви можете знайти в базі знань FSM про цивільний захист на місцевому рівні – на сайті Вогнеборці www.vognebortsi.in.ua